Skargi na pracę kontrolerów lub funkcjonowania biura będą rozpatrywane tylko i wyłącznie wówczas, gdy skarżący wskaże adres korespondencyjny oraz swoje imię i nazwisko. Adresem korespondencyjnym może być adres mailowy. W szczególnych przypadkach można podać imię i nazwisko oraz numer telefonu kontaktowego. Skargi anonimowe nie będą podlegały rozpoznaniu.

Skargi na wystawioną opłatę dodatkową gotówkową
Osoba, która nie zgadza się z wystawioną na nią opłatą dodatkową gotówkową (zapłaconą u kontrolera) może złożyć skargę (reklamację). W celu aby skarga została rozpoznana muszą zostać spełnione warunki formalne wymienione poniżej.
1. W celu dopuszczalności złożenia skargi, osoba ukarana opłatą dodatkową gotówkową zobowiązana jest do przedstawienia lub okazania oryginału opłaty dodatkowej. Opłata gotówkowa musi zawierać dane osobowe pasażera. W przypadku, gdy pasażer nie podał tych danych w trakcie wystawiania opłaty, skarga zostanie rozpatrzona negatywnie (na podstawie Regulaminu Kontroli ZTM Poznań).
2. Ponadto, aby skarga była rozpatrzona pozytywnie, wystawienie opłaty dodatkowej gotówkowej musiało zostać dokonane z naruszeniem przepisów prawa (tut. Regulamin kontroli, Regulamin Przewozu, Prawo Przewozowe) lub gdy zostanie stwierdzone prawo do przyznania opłaty manipulacyjnej.
3. Skarga musi również zostać złożona w nieprzekraczalnym terminie 3 miesięcy licząc od dnia jej wystawienia.
W celu złożenia skargi można skorzystać z formularza dostępnego poniżej.

Dbając o poprawę jakości świadczonych przez nas usług zwracamy się z prośbą o przekazywanie nam wszelkich informacji dotyczących pracy naszych kontrolerów oraz pracowników biura TK. W przypadku ujawnienia przez Państwa jakichkolwiek zachowań niezgodnych z Państwa oczekiwaniami prosimy o wypełnienie formularza na zakładce naszej strony KONTAKT lub poprzez wysłanie wiadomości na podany niżej adres. Prosimy opisać zdarzenie lub też spostrzeżenie, które nie odpowiada Państwu. Gwarantujemy, że każde zgłoszenie zostanie rozpatrzone przez nas osobiście w celu poprawy funkcjonowania kontroli i stałej poprawy jakości kontroli.
Prosimy pamiętać, że im szybciej od momentu zdarzenia napiszecie Państwo do nas, tym istnieje większa szansa na obiektywne i właściwe rozpoznanie sprawy. Po dłuższym okresie, w wielu przypadkach, nie jest już możliwe ustalenie przebiegu zdarzenia czy też zabezpieczenie odpowiednich materiałów dowodowych (np. oświadczenia kontrolera, kierowcy, nagrania monitoringu itp.).
